صفحه اصلی
پرتال آموزش
پرتال آموزش الکترونیکی Roudemy
جستجوی پیشرفته
پيوند ها
تماس با ما
 
  Home arrow اطلاعيه و اخبار arrow اطلاعيه آموزش و امتحانات arrow اطلاعيه آموزش و امتحانات arrow نکات مهم زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه
نکات مهم زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه چاپ
1397/11/17 ساعت 00:00:00

دانشجویان محترم جهت ورود به پرتال آموزشی برای  انتخاب واحد می بایست فیش واریزی (شماره حساب : 0219884049004 سیبا بانک ملی) را به مسئول امور مالی تحویل و یا به شماره  01152282881 فکس نمایند. در غیر اینصورت پرتال جهت انتخاب واحد فعال نخواهد شد.

  انتخاب واحد و حذف اضافه به صورت اینترنتی می باشد لذا از دانشجویان محترم درخواست می شود با توجه به جدول زمانبندی  اعلام شده  به سایت مراجعه و جهت انتخاب واحد وحذف اضافه اقدام نمایند.

 دانشجویانی که مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته می باشند و در نیمسال قبل برای بار سوم یا بیشتر مشروط شده اند و همچنین دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته که برای بار چهارم یا بیشتر، مشروط شدن آنان محرز شده است و همچنین دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به اتمام رسیده است مجاز به انتخاب واحد در این مرحله نمی باشند و تا اعلام حکم کمیسیون موارد خاص استان وضعیت تحصیلی این دسته ازدانشجویان اخراج آموزشی می باشد و در اسرع وقت جهت تکمیل فرم های درخواست در کمیسیون موارد خاص به کارشناس رشته مراجعه نمایند.

 دانشجویان محترم کلیه رشته ها که در نیمسال قبل مشروط شده اند توجه نمایند که در انتخاب واحد نیمسال بعد حداکثر قادر به اخذ  14 واحد می باشند.

 دانشجوياني كه پرونده آنان دچار نقص مي باشد هرچه سريعتر نسبت به رفع نواقص پرونده خود اقدام نمايند در غیر اینصورت مسئولیت عواقب پیش آمده بر عهده دانشجو می باشد.

 رعایت پیش نیاز و همنیاز دروس مطابق آرایش ترمی الزامی  است و کلیه عواقب ناشی از عدم رعایت آن به عهده شخص دانشجو می باشد . دانشجویان سعی نمایند طبق آرایش ترمی پیشنهادی، واحدها را اخذ نمایند تا دچار مشکل ارائه درس در باقی نیمسال ها نگردند.

 در صورت عدم مراجعه دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر طبق ماده21 آئین نامه آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با وی برخورد میگردد.

 ماده 21: ثبت نام  نکردن دانشجو در هر نیمسال تحصیلی (بدون کسب اجازه از موسسه)انصراف از تحصیل محسوب میشود.

 تبصره: تصمیم گیری در مورد بازگشت به تحصیل دانشجوی منصرف از تحصیل بر عهده شورای آموزشی موسسه میباشد.