صفحه اصلی
پرتال آموزش
پرتال آموزش الکترونیکی Roudemy
جستجوی پیشرفته
پيوند ها
تماس با ما
 
  Home arrow اطلاعيه و اخبار arrow اطلاعيه آموزش و امتحانات arrow اطلاعيه آموزش و امتحانات arrow انتخاب واحد با تاخیر
انتخاب واحد با تاخیر چاپ
1395/06/18 ساعت 06:59:00

کلیه دانشجویانی که به هر دلیل در زمان تعیین شده نتوانسته اند انتخاب واحد نمایند از روز شنبه مورخ 20/06/95 لغایت پنجشنبه  مورخ 25/06/95 می توانند انتخاب واحد نمایند.

نکاتی که دانشجویان باید مورد توجه قرار دهند:

(مقدار پرداختی شهریه علی الحساب می بایست مطابق جدول ذیل باشد).


سال ورود

گروه

مبلغ به ریال

کلیه ورودی ها

فنی و مهندسی

8/000/000

کلیه ورودی ها

علوم انسانی

7/000/000

 

 

 

 

 دانشجویان محترم جهت ورود به پرتال آموزشی جهت انتخاب واحد،می بایست فیش واریزی (شماره حساب : 0219884049004 سیبا بانک ملی) را به مسئول امور مالی تحویل و یا به شماره  01152257573 فکس نمایند. در غیر اینصورت پرتال جهت انتخاب واحد فعال نخواهد شد.


انتخاب واحد و حذف اضافه به صورت اینترنتی می باشد لذا از دانشجویان محترم درخواست می شود با توجه به جدول زمانبندی  اعلام شده  به سایت مراجعه و جهت انتخاب واحد وحذف اضافه اقدام نمایند.

-دانشجویانی که مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته بوده اند و در نیمسال قبل (یعنی بهمن 94) برای بار سوم یا بیشتر مشروط شده اند و دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته که برای بار چهارم مشروط شدن آنان محرز شده است و همچنین دانشجویانی که سنوات تحصیلی آنان به اتمام رسیده است مجاز به انتخاب واحد در این مرحله نمی باشند و تا اعلام حکم کمیسیون موارد خاص استان وضعیت تحصیلی این دسته ازدانشجویان اخراج آموزشی می باشد و در اسرع وقت جهت تکمیل فرم های درخواست در کمیسیون موارد خاص به کارشناس رشته مراجعه نمایند. 

دانشجویان محترم کلیه رشته ها که در نیمسال قبل (یعنی بهمن 94 ) برای بار اول مشروط شده اند توجه نمایند که در انتخاب واحد نیمسال دوم حداکثر قادر به اخذ  14 واحد می باشند.

تاریخ حذف و اضافه روزهای شنبه ویکشنبه ودوشنبه  مورخه 3 و 4 و 5 مهر و به صورت اینترنتی می باشد.لذا از مراجعه حضوری جدا خودداری نمائید.

دانشجوياني كه پرونده آنان دچار نقص مي باشد پرتال آموزشي آنان غيرفعال گرديده است. لذا هر چه سريعتر نسبت به رفع نواقص پرونده خود اقدام نمايند 

رعایت پیش نیاز و همنیازدروس مطابق آرایش ترمی الزامی  است و کلیه عواقب ناشی از عدم رعایت آن به عهده شخص دانشجو می باشد دانشجویان سعی نمایند طبق آرایش ترمی پیشنهادی، واحدها را اخذ نمایند تا دچار مشکل ارائه درس در باقی نیمسال ها نگردند.

 در صورت عدم مراجعه دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر طبق ماده21 آئین نامه آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری با وی برخورد میگردد.

 ماده 21: ثبت نام  نکردن دانشجو در هر نیمسال تحصیلی (بدون کسب اجازه از موسسه)انصراف از تحصیل محسوب میشود.

 تبصره: تصمیم گیری در مورد بازگشت به تحصیل دانشجوی منصرف از تحصیل بر عهده شورای آموزشی موسسه میباشد.

کلیه کلاس ها از تاریخ 27/06/95 شروع میشود وجلسات تشکیل شده کلاس قبل از حذف اضافه در صورت عدم حضور دانشجو در کلاس غیبت محسوب میشود.