صفحه اصلی
پرتال آموزش
پرتال آموزش الکترونیکی Roudemy
جستجوی پیشرفته
پيوند ها
تماس با ما
 
  Home arrow اطلاعيه و اخبار arrow اطلاعيه آموزش و امتحانات arrow اطلاعيه آموزش و امتحانات arrow اطلاعیه امتحانات
اطلاعیه امتحانات چاپ
1400/10/12 ساعت 05:39:31

به اطلاع کلیه دانشجویان محترم می رساند، ضمن آرزوی موفقیت در امتحانات پیش رو ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ، رعایت نکات زیر ضروری می باشد:

✅ تاریخ و ساعت دقیق امتحانات در قسمت پرتال آموزش، گزارشات- کارت امتحان قابل دریافت می باشد،دانشجویانی که کارت امتحانشان فعال نیست دارای نقص پرونده می باشند لذا هرچه سریعتر با آموزش دانشگاه تماس حاصل نمایند.

📣📣📣

🔶🔶🔸 کلیه دانشجویان موظفند یک روز قبل از شروع امتحانات دروس مندرج در کارت امتحان خود را با دروس تعریف شده در پرتال آموزش الکترونیکی

خود به آدرس http://moodle.ahelli-cha-ihe.ac.ir قسمت ورود به سايت با وارد كردن نام كاربري و رمز عبور كه هر دو شماره دانشجويي مي باشد مطابقت دهند و در صورت عدم تطابق به کارشناس رشته خود اطلاع دهند.

🔴🔴🔴 امتحانات راس ساعت مقرر و در پرتال( http://moodle.ahelli-cha-ihe.ac.ir )و طبق کارت امتحان  برگزار خواهد شد.

🟨 دانشجویان عزیز دقت نمایید در صورت داشتن نقص پرونده و مانده بدهی شهریه، امکان دریافت کارت امتحان و ورود به پرتال آموزش الکترونیکی (Roudemy) جهت شرکت در آزمونهای آنلاین را نخواهید داشت.

بنابراین حساب کاربری شما در پرتال آموزش الکترونیکی (Roudemy) غیرفعال میشود.

دانشجویان گرامی در صورتیکه پیش از تاريخ ۱۴۰۰/١٠/۱۲ نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه خود اقدام کرده اید، به دلیل تغییر تاریخ و ساعت امتحانات با مراجعه مجدد به پرتال آموزشی نسبت به دريافت کارت امتحانات مطابق با آخرین تغییرات به وجود آمده اقدام فرمایید.

خانم دژ (آموزش)٠١١٥٢٢٨٢٨٨٢

خانم قاسمي(آموزش) ٠١١٥٢٢٨٢٩٠٧

خانم نباتي(مالي) ٠١١٥٢٢٨٢٨٨١